terça-feira, 14 de fevereiro de 2012

Lolita: January Purchases

My january purchases arrived only this month.

Received this today. Unfortunately for the AatP dress I had to pay custom fees, even asking for a lower price on the box (1000 yen) they taxed it just because was EMS :(

Time of the Roses- Alice and the Pirates



I am in love with this print! Is very beautiful, I like how they put the light blue on it.

Next one, actually, the one which arrived first. I already had this print but sold it a while agoand managed to get again, because I really like it. Was my first brand dress (Bought with Pix!) and I had to have it back!!! Twins!!!

Cross Feather Special Set- Metamorphose


Second pic is my planned outfit for winter season. 

8 comentários:

  1. Lindo o seu vestido para o winter time!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. obrigada! Pena que o inverno está far far away~ ;_;

      Excluir
  2. Eeeee! esse vestido da AatP é divo total, adorei! Suas compras são sempre perfeitas e bem pensadas! E não lembrava que o vestido da Meta foi seu primeiro item de brand, ele foi o meu também! wehooo que especial!! <3

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. YAAAAAY \o/
      Agora elas estão sendo bem pensadas ne XD hahah estou me policiando mais....
      Foi meu primeiro jsk de brand!! Junto c vc! Super lembro da nossa saga, eu na Itália checando seu email p ver se tinha conseguido a reserva hahaha

      Excluir
  3. Respostas
    1. I also have Time of the Roses, but in mint! [and it's the bustle version] ♥

      Excluir
    2. yaaay!!! Um dia twinaremos!! (???) /o/

      Excluir