quarta-feira, 23 de maio de 2012

Vintage carved bag in brown Review

This month I bought a vintage carved bag from ebay. They had 3 colors: white (sold out), black and brown. Since I was in need for a brown bag, I gave a try.
It wasn't expensive at all (I guess 19 usd+ shipping).
On the front, it has this beautiful drawings. You may see the "scratch" it has. Unfortunately was a handle and care dammage~ Thank you post office for destroying the box.


When I bought it, I didn't realized it was a Anna Sui replica lol.
I like how the bag closes. It's a nice detail.


Also it comes with a long shoulder strap that can be chained in two different parts of the bag.


The bag is solid color, no details.


I like the bag, quality isn't SUPER GREAT but is pretty, can carry a lot of stuff and isn't heavy.

10 comentários:

  1. Mesmo com o amassadinho a bolsa continua linda.
    Aposto que vai ficar linda com um outfit classic!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. é né!! nem atrapalha rs
      planejarei um outfit~

      Excluir
  2. que amor! Eu vi essa bolsa em foto só,tem na minha loja heheheh,nunca tinha visto review dela =),foi uma boa compra até..considerando o preço que foi baixo.
    Vai poder usar com vários looks!
    xoxo
    Luly

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. AH tem na sua loja? XD não sabia rs
      o preço é foi muito bom, a qualidade não é excelente mas o preço é justo e ela é boa, então to feliz!

      Excluir
  3. The bag is amazing! I love it! And it's perfect for your outfits :D

    ResponderExcluir
  4. É uma ótima aquisição. Eu tenho uma do mesmo modelo em preto e é minha favorita. Foi o item com maior custo benefício que comprei, pois custou cerca de R$20 com frete inlcuso e é bonita e resistente. Uma maravilha da China XD

    Fico torcendo para que lancem mais bolsas assim o/

    ResponderExcluir
  5. é!! A sua preta é assim, ne?
    Eu queria a branca tb...
    VIVA CHINA! \o/

    ResponderExcluir
  6. Ah, now I know what it was remind me something (Anna Sui : D). Even if it's a replica, this bag is really nice!

    ResponderExcluir