sexta-feira, 23 de novembro de 2012

~ Bisque Doll for lunch ~




Today I invited Pix to have lunch with me at La Bicyclette, a café I go almost everyday with my mom and Sol (She already knows the way and keep pushing us to go there! She always get a madeleine from the waiters, they are nice!)

I wore another new item I've got: Bisque Doll. I bought it from pixie_late.
Since the day was warm, I wore my new bolero too. Another cream coordinate as you can see XD

❤ Bisque Doll ❤



Hat:Claire's
Bolero and Jsk:Innocent World
Bag:Bought in Paris
Tights:H&M
Shoes:Aldo



Necklaces:Handmade
Accessories: Claire's, Disney and offbrand

Picture with Sol is almost mandatory!



Took a face shoot too, makeup and hair



There, I ordered a tomato bruchetta with salad and Hibiscus cold tea. Pix ordered a sandwich with ham and cheese on ciabatta bread.



See, that's why the place is called La Bicyclette lol



Pix wore her new AP dress :)





After lunch, Pix had to go back home for her beauty appointments.
The postman left me my newest book with the doorman! WEEEEEE
Christian Lacroix and Tale of Sleeping Beauty (in portuguese).



The illustrations are to die for!! *-* Such a beautiful book!

❤ Thanks for reading! Have a nice weekend ❤

30 comentários:

  1. As I already said; I love the outfit, it's very well combined with the hat and roses ♥ And it just matches you perfectly. And of course a picture together with Sol is just adorable!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Thank you very much <3 It's always a huge compliment coming from you <3

      Excluir
  2. you are so lovely in classical lolita style! the flowers are a lovely touch to the outfit~ i hope you'll enjoy your new book too!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Thank you very much!
      Classic is my favorite style...I like gothic too but I always try to make it more classic than truly gothic ._."

      The book is great <3

      Excluir
  3. Gente que lugar lindo com pessoas lindas ;a; Seu out ficou tão bonito e fresquinho, me lembra que preciso achar um bolero de mangas curtas também ><
    Queria que aqui em Blumenau tivesse um café tão chique/perfeito como esse, parece ser uma delicia comer ai, tanto pelo ambiente quanto pela comida <333

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Obrigada!
      Esse bolero eu comprei no sales da IW! Valeu super a pena, é de malha e muito fresquinho!
      Esse outro local da foto, com a Pix, é o Atelier Clementina, uma loja muito bonitinha aqui do bairro. ^^

      Excluir
  4. Your look is just perfect and you totally match the atmosphere of the café! It seems to be a great place to be, I miss you Ana, I wish I can see each other soon <3

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Thank you <3
      It's a nice place, yes! The staff is really nice too! They always give Sol one or two madeleines. Other day they gave us a pain aux raisins to take home!

      Miss you too! Hope I can go to France next year. I'll try to save some money with my new job.

      Excluir
  5. Escondi bem a obra nas fotos <3 hahaha é muito gostoso lá, me arrependi de não ter comido quiche, fica para a próxima!

    ResponderExcluir
  6. que lugar mais charmoso!!! ;___; nem parece brasileiro (parece francês DEEERP). eu sempre vejo você falando dele no facebook, deve ser super agradável ir sempre!
    você não gostou da sua foto na entrada com as flores? achei tão lindo!
    e lindo o outfit também, como sempre! ainda bem que foi com a bolsa de ursinhos, a outra não fazia muito sentido pra mim. 8DD

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. é ótimo! Qd vc vier no Rio eu te levo lá! Vira e mexe aparaecem franceses gatos! HUAHAH
      Gostei sim! Eu não postei a minha XD Essa lojinha é bem na frente do meu prédio, vou abusar da entradinha pra foto huahaha
      HUAHAH A de ursinhos combina mais ne. As vezes me da um momento surto de fazer mistura com brand chique, ainda mais que a minha mãe acabou de me dar ela, a coitadinha tem 30 anos ;_;

      Excluir
    2. ai, gentem. já tou com uma lista de lugares aí do rj pra ir, hein haku? tú vais ser minha guia turística? j5t09j5t
      ah tá, apóio a idéia de abusar! 8D

      Excluir
  7. I really love the shoes and accessories you used in this outfit! They seem so classic.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Thank you! I was in doubt between a IW dorothy shoes and this one, but kinda matched ^^

      Excluir
  8. Que outfit bucólico! Achei que super combinou com o ambiente, realmente muito bonito. E a comida também parece ser deliciosa xD *fominha*

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Obrigada ^^
      Foto de comida sempre da fome ne?? Posso ter acabado de comer mas....YUMMY XD

      Excluir
  9. Ahh que linda! Amei as rosas nos cabelos e adoro tanto chapéus + oxford ;-;
    Aquela bruschetta parece deliciosa *w*

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. obrigada! Viva rosas no cabelo <3 É bom quando não se sabe o que por na cabeça, sempre enfeitam!
      Tava boa mesmo 8D

      Excluir
  10. Muito lindaaaaa amei esse outfit Haku! E a Pix tava um amor com o novo AP dela ♡.
    Passeio pareceu tão agradável *-* parecia tudo perfeito!

    xoxo amada
    Luly~

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Obrigada! Esse OP ficou lindo nela! E eu quase não vejo ela de preto, ficou super bem.
      Foi mt bom ^^ pena que ela teve que ir pra casa cedo ;_;

      beijooos <3

      Excluir
  11. Marrom é a única cor que eu nunca usei, mesmo fora de Lolita. Acho que não combina comigo. Mas quando vejo nas outras pessoas, ainda mais assim, coordenado de forma tão maravilhosa, fico me perguntando se não deveria ao menos experimentar.

    Vocês estavam lindas e esse lugar é muito charmoso. Realmente não parecem estar no Brasil *o*

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Você acredita que eu não gostava de marrom? Era uma cor horrenda pra mim, mas aprendi a gostar. Mas também só assim, misturado ou estampado, porque se for liso, não gosto.

      Muito obrigada! Suas palavras são sempre um grande elogio ^^

      Excluir
  12. I love the outfit dear ♥! The roses in the hair are a special detail *_*

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Thank you so much! I love adding flowers to my hair lol It's a good way to make it more elegant when we don't know what to wear on the head

      Excluir
  13. I love your style, really excentric !


    Marine

    ResponderExcluir
  14. Awe I'm so jelly of your Bisque Doll!! It looks gorgeous on you :) <3

    ResponderExcluir
  15. OMG YOU BOUGHT BISQUE DOLL. *__* I saw one up on Tokyo Alice but I have no money right now X(

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. YEAH! After seeking is for a loooong time I finally found! Hope you can get it!! It's gorgeous and the fabric is sooo soft!

      Excluir