terça-feira, 1 de janeiro de 2013

~ 2013 celebration ~

Hi guys!
How was your celebration?
Mine was normal... 
My family went out to have dinner, then we got back home and watched the fireworks on TV, cause we were too tired to go to Lagoa. Better stay at home, watch the Copacabana fireworks from TV, without stress and drinking a good Chandon ^-^

Fireworks


Nails matching my McQueen ring <3


Dinner:

Shrimp pasta


and for desert, a yummy profiterole!


Remember that one of my list topics was to keep a diary? Gonna use this cute notebook, my friend Jun gave me, as diary! Gonna star today! \o/





16 comentários:

  1. por um 2013 cheio de meetings, te adoro!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Isso ae! Muitoos e muitoooos meetings! <3
      Vc é uma queridona!

      Excluir
  2. Happy New Year Haku :3

    Tudo de bom querida!

    ResponderExcluir
  3. Happy New Year! I had a similar night <3

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Sometimes I think I have an elder spirit XD No patience or will of doing some things that aren't that complicated... or I am just lazy lol but was a pleasant night ^^

      Excluir
  4. Happy new year! ♥ Wonderfull notebook, I hope you will be able to write in it as much as you want ^^

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Thanks! And it has 3 types of different pages, is really cute ^^

      Excluir
  5. Feliz ano novo! :D

    E que caderno lindo. <3 Eu não tenho disposição para manter um diário, mas esse ano quero comprar pelo menos uma agenda bonitinha para anotações.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Eu vou tentar!! Eu sou daquelas que começa e não termina (esse tipo de coisa pelo menos...)
      A agenda eu fico me obrigando a escrever, ainda mais agora q eu to esquecendo das coisas haha

      Excluir
  6. Feliz 2013!!! bom que vc não foi para a Lagoa, eu fui e foi bem furreca os fogos viu ;-;

    ResponderExcluir
  7. Eu ia pra uma festa na Lagoa, mas foi cancelada de última hora e acabei indo pra duas em Ipanema, uma de frente pra praia com champagne e comida liberados LIKE A BOSS =D

    Acabou que minha resposta de feliz ano novo saiu sem emoção, já não estava no melhor das minhas faculdades =P

    Adicionei seu blog no meu leitor RSS!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. comida e bebida liberadas, assim que é bom XD

      Excluir
  8. Respostas
    1. yeah XD was my first mcqueen item! It's my precious!!! Then I started to buy some more, but smaller.

      Excluir